مؤسسـه امیـدواران منتظَـر عج

پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امیدواران منتظَر(عج)آذربایجان غربی

مؤسسـه امیـدواران منتظَـر عج

پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امیدواران منتظَر(عج)آذربایجان غربی

مؤسسـه امیـدواران منتظَـر عج

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار والفجر1، خیابان فرهنگ، خیابان دهخدا، کوچه اول، پلاک 22
تلفکس:04433380338
شماره پیامکی مؤسسه: 30007430091013

مشکل ما در حوزه فرهنگی این است که دشمن سه شیفت کار می‌کند اما ما کار نمی‌کنیم. دائم در خدمت جبهه نیستیم. بااینکه عده برای رضایت خدا در حال فعالیت هستند اما باور ندارند که باید شبانه‌روزی بایستند. خیلی از ما بااینکه شعار "جنگ جنگ تا پیروزی" می‌دهیم اما به جبهه نبرد نمی‌رویم.

حاج حسین یکتا مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) در گردهمایی فعالان تشکل‌های فرهنگی مردمی مشهد ضمن اشاره به جنگ فرهنگی که اینک کشور درگیر ان است افزود : مشکل ما در حوزه فرهنگی این است که دشمن سه شیفت کار می‌کند اما ما کار نمی‌کنیم. دائم در خدمت جبهه نیستیم. بااینکه عده برای رضایت خدا در حال فعالیت هستند اما باور ندارند که باید شبانه‌روزی بایستند. خیلی از ما بااینکه شعار "جنگ جنگ تا پیروزی" می‌دهیم اما به جبهه نبرد نمی‌رویم.

 اهم سخنان حاج حسین یکتا به شرح زیر است:

 در زمینه تهاجم فرهنگی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری فقط یک تیر از ترکش‌های این حمله  را در حاشیه شهر مشهد می‌بینیم. دشمن آرایش عملیاتی جدی دارد و یک آرایش جدی به خود گرفته است. اگر همه کمر همت ببندیم و دست‌به‌دست هم دهیم یک اتفاق خواهد افتاد. باید با یکدیگر در ارتباط باشیم و به هم برسیم و سنگرها یکدیگر را بشناسند.

  • جمله حضرت آقا این است که دیگر از تک‌تک شما به‌تنهایی کاری برنمی‌آید و بروید جبهه شوید. و همین اخیر هم تأکید داشتند که اگر ندانید که دشمن در کجا در حال کار کردن است شکست خواهید خورد. این فضای فرهنگی که شما امروزمی بنید نشان‌دهنده این است که دشمن فعالیت داشته و کاری کرده است.

    امروز خیلی به ادبیات سال 60 نیاز داریم. همه باید باهمت به میدان بیاییم و اگر کسی هم به لب خاک‌ریز رفت و خواست آرپی‌جی بزند باید کمر او را بگیریم و کمکش کنیم. همچنین آیه "ما رمیت اذ رمیت" هم بخوانیم.

    تلاش و حمله دشمنان به ثانیه است و لحظه‌به‌لحظه در حال کار کردن هستند. به ثانیه در شبکه‌های اجتماعی تیر می‌اندازند و مشکل اعتقادی و اخلاقی درست می‌کند. لذا کار در حوزه فرهنگی نیاز به همتی جمعی دارد. در صورت مقاومت نکردن و ایستادگی نکردن سنگر فرو خواهد ریخت و هم گلوله‌های دشمن می‌آید و هم بمب‌های شیمیایی آلوده‌کننده فضای و هوای فرهنگ کشور وارد خواهند شد.

    امام خمینی(ره) در آن زمان گفتند که آمریکا نه جنگ نظامی خواهد کرد و نه حصر اقتصادی و اگر هم انجام دهد پیروز نخواهد شد بلکه نحوه عملکرد آمریکا این است که ما را از باطن خودمان آسیب‌پذیر کند و ما را از  درون بگنداند. لذا کره زمین وقتی در معرض خطر قرار می‌گیرد که خودمان لایه اوزون را سوراخ‌کنیم چون شهاب‌سنگ‌های بیرونی هیچ‌گاه زمین را نابود نخواهند کرد.

    مشکل ما در حوزه فرهنگی این است که دشمن سه شیفت کار می‌کند اما ما کار نمی‌کنیم. دائم در خدمت جبهه نیستیم. بااینکه عده برای رضایت خدا در حال فعالیت هستند اما باور ندارند که باید شبانه‌روزی بایستند. خیلی از ما بااینکه شعار "جنگ جنگ تا پیروزی" می‌دهیم اما به جبهه نبرد نمی‌رویم.

    در آن دوران جنگ چون آن بچه‌ها بلند شدند و آر‌پی‌چی را زدند و برای غربت الی الله هم زدند امروز به چنین اقتداری رسیده‌ایم. و چنان برکتی داشته است که سفر و حماسه‌ای مانند اربعین هرساله در حال رقم خوردن است.

    چه‌های دوران دفاع مقدس برای آن جهاد اصغر یک جهاد اکبر داشتند. یک خلوت و انس و مناجات داشتند. امروز جهاد و جنگ ما جهاد کبری است. حال حاشیه شهر مشهد هر مشکلی هم داشته باشد ما باید باورمان شود که مأمورین انقلاب هستیم و خداوند می‌خواهد به دست ما قدرت خود را ثابت کند.

    همان‌طور که شهید توسلی می‌گفت رهبری به من می‌گویند که کجا بروم و بجنگم. امروز هم مقام معظم رهبری تأکیددارند که ابتکار عمل را در دست بگیرید و ید بیضا را دربیاورید و عصای موسی را بیندازید. 

    باید مانند زمان جنگ صیغه برداری و عقد اخوت با یکدیگر داشته باشیم. فهم‌ها و دانش‌هایمان را به یکدیگر انتقال دهیم و یکسان بکنیم. باید همگی یک یگان رزمی جنگی شویم. لذا این کار نیاز به حرکت جمعی دارد و الا کار فرهنگی پیشرفت نخواهد داشت.

    مقام معظم رهبری درجایی فرمودند شما بدریون بدر کبری هستید، در جنگ بدر یک عده پاپَتی دیدند با یک لشکر روبه‌رو هستند همان‌طور که شما امروز با مشکلات حاشیه شهر روبه‌رو شده‌اید. هرکسی می‌بیند یک مسجد یا یک کانون دارد با انبوهی از مشکلات و دشمن روبه‌رو شده است. با چه حجم پشتیبانی مالی دشمن‌ روبه‌رو می‌شوید. با پول‌های نفت آل سعود روبه‌رو می‌شوید. آن زمان شمشیر کشیدند و گفتند اگر قرار باشد اسلام نباشد پس ما هم نباشیم.

    یقین بدانید که مشکلات با گوشه چشم علی بن موسی‌الرضا حل می‌شود.  از اطراف ایران به پیشگاه امام رضا می‌رسند و مشکلات خود را حل می‌کنند لذا این کم‌لطفی است که ما به پیشگاه ایشان برای حل مشکلاتمان نرویم. با کمک مسئولین و حمایت آن‌ها و با استفاده از تجربیات دیگران و یادگیری فوت‌های کوزه‌گری از یکدیگر کار را پیش ببریم.

    روحیه خدامحوری و حقیقت‌جویی در همه جای دنیا پیداشده است و وقتی هم از دیگر کشورها به ایران می‌آیند باید شما آن‌ها را یاری کنید. لذا شما علاوه بر حاشیه مشهد و شهر مشهد باید نگاه تمدنی و جهانی که مقام معظم رهبری هم به آن تأکیددارند را مدنظر داشته باشید. بنابراین بدانید مرحله  جدیدی برای تمدن اسلامی شروع‌شده است و 22 بهمنِ دوباره انقلاب است.

    آنجا که همگی باهم کم آوردیم کشتی نجات حسین آمد. از الآن ستاد اربعین را طراحی کنید. اگر می‌خواهید خود را واکسینه کنید اربعین را دریابید. این جمع حق آینده بسیار خوبی در پیش خواهد داشت چراکه پیروزی جبهه حق حتمی و قطعی است.

     

  • روابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی