مؤسسـه امیـدواران منتظَـر عج

پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امیدواران منتظَر(عج)آذربایجان غربی

مؤسسـه امیـدواران منتظَـر عج

پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امیدواران منتظَر(عج)آذربایجان غربی

مؤسسـه امیـدواران منتظَـر عج

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار والفجر1، خیابان فرهنگ، خیابان دهخدا، کوچه اول، پلاک 22
تلفکس:04433380338
شماره پیامکی مؤسسه: 30007430091013

همایش وصل یاران، در ارومیه برگزار شد

روابط عمومی | يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ق.ظ

به گزارش روابط عمومی مؤسسه امیدواران منتظَر(عج)همایش وصل یاران بعد از ظهر روز شنبه مورخ 24 مردادماه با حضور علما و بزرگان و جوانان فعال فرهنگی شهر ارومیه در محل حسینیه اعظم علی بن موسی الرضا(علیه السلام)در جهت هم افزایی و بررسی وضعیت فعلی فرهنگی آذربایجان غربی و ارومیه برگزار شد.

حاج حسین یکتا فرمانده عرصه جنگ نرم در این همایش که ویژه فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ارومیه بود با اشاره به حکم مقام معظم رهبری در حمایت از حرکت خودجوش فرهنگی به شورای انقلاب فرهنگی گفت: وجود جبهه خودی و جبهه دشمن در این شرایط تایید شده است و مقام معظم رهبری در پیام خودشان به مباحثی مانند تسهیل‌گری و حذف موانع از مقابل گروه‌های خودجوش فرهنگی برای حل مشکلات این مجموعه‌ها از لحاظ قانون‌گذاری تاکید کرده‌اند.

وی افزود: اولاً تا شیطان هست، خودی و دشمن وجود دارد و به تبع این انقلاب و تأثیری که در دنیا گذاشته و منافعی از آنها که به خطر انداخته است، قطعاً برخی از دشمنان در داخل، عناصری را یارگیری و به خط می‌کنند. کار شیطان گول زدن و جدا کردن عناصر جبهه حق و بردن در جبهه باطل است. هرچند که باطل از بین رفتنی است اما قطعاً و حتماً بخاطر این دلایل و تأثیر این انقلاب دشمن یارگیری کرده و برای درگیر شدن برای این انقلاب آنها را به خط خواهد کرد.


یکتا ادامه داد: پس ما در داخل حتماً و قطعاً جبهه خودی و غیر خودی داریم و در این بین قطعاً این شیطان اکبر آمریکا است. ما اگر به این باور داریم که این شیطان اکبر امروز در حال طراحی و برنامه‌ریزی است قطعاً در عرصه فرهنگ بیشترین توان و برنامه را قرار خواهیم داد.

لزوم پیروی از دیدگاه های مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی

وی لزوم پیروی از دیدگاه های مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی را گوشزد کرد و افزود: رهبری سال هاست منتظر سازماندهی مجموعه های فرهنگی در قالب یک جبهه متحد فرهنگی بودند و برای فعالیت در جبهه جنگ نرم اعلام جهاد کردند و بر همه واجب است بدون هیچ چشم داشتی نهایت توان خود را در این عرصه به کار گیریم و منتظر کمک کسی یا مجموعه ای نباشیم، باید به صورت خودجوش نهایت توان خود را به کار ببریم و حتی خانه های خود را سنگر جنگ نرم و جبهه فرهنگی قرار دهیم.

نام و یاد شهدا، امام خمینی و رهبر انقلاب در سراسر دنیا گره گشای جریانات فرهنگی است

یکتا همچنین تصریح کرد: نام و یاد شهدا، امام خمینی و رهبر انقلاب در سراسر دنیا گره گشای جریانات فرهنگی است و همه فعالان عرصه فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی گوش به فرمایشات رهبری دارند و با استفاده از رهنمود های ایشان برای فعالیت های خود طرح ریزی می کنند و برنامه های خود را پیاده سازی می کنند و مطمئناً موفقیت در این راه و حتی قدم گذاشتن در جبهه جنگ فرهنگی نیازمند توفیق الهی است و در این راه شهدا و امام راحل در کنار ما و یاری رسان ما هستند.

در این همایش از زحمات شبانه روزی چندین ساله حاج حسین یکتا در عرصه جنگ نرم و مسائل فرهنگی تجلیل شد که در آن لوحی به رسم یادبود توسط مادر شهید تقدیم فرمانده جنگ فرهنگی شد.



  • روابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی