مؤسسـه امیـدواران منتظَـر عج

پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امیدواران منتظَر(عج)آذربایجان غربی

مؤسسـه امیـدواران منتظَـر عج

پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امیدواران منتظَر(عج)آذربایجان غربی

مؤسسـه امیـدواران منتظَـر عج

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار والفجر1، خیابان فرهنگ، خیابان دهخدا، کوچه اول، پلاک 22
تلفکس:04433380338
شماره پیامکی مؤسسه: 30007430091013

به گزارش روابط عمومی مؤسسه امیدواران منتظَرعج، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار با مسئولین مؤسسه امیدواران منتظَرعج فرمودند : کار فرهنگی و تربیتی در رأس فعالیت ها قرار دارد لذا فعالان این عرصه در این اوضاع نابسامان فرهنگی و اعتقادی هیچگاه ناامید نشوند.

ایشان تصریح کردند: در حال حاضر جوانان انقلابی ارومیه همچون فعالان فرهنگی این مؤسسه با امکانات محدود و کم فعالیت های بزرگ فرهنگی و تربیتی انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی فعالیت مخلصانه در عرصه فرهنگی و تربیتی را لازمه موفقیت عنوان کردند و افزودند: جوانان و فعالان فرهنگی در این عرصه با اخلاص تلاش کنند که اگر این مسئله حاکم باشد وجود انسان پربرکت خواهد بود.

وی با تأکید بر پراهمیت شمردن فضای مجازی گفتند: همه باید در این زمینه با برنامه و هدفمند فعالیت داشته باشیم و دشمن را وادار به پاسخگویی کنیم نه اینکه زمینه را برای شبهه افکنی آنها محیا نماییم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزودند: در مقابل هجمه عظیم دشمن، فضای مجازی ظرفیت بزرگی برای فعالیت است که باید علی رغم اکثر مواقع که به صورت تدافعی عمل می کنیم در این عرصه باید به صورت تهاجمی عمل کرد.

وی خطاب به مسئولین مؤسسه امیدواران منتظَرعج گفتند: حرکت شما بسیار ارزشمند است، قدر این مجموعه را بدانید اگرچه مجموعه کوچکی هم باشد اما چون همه شما هم عقیده هستید و در یک مسیر حرکت می کنید، کارتان بسیار ارزشمند است؛ لذا با چنگ و دندان مجموعه فعلی را حفظ کرده و نفرات خود را افزایش دهید و با تلاش مخلصانه خود تاثیر مثبتی در جامعه داشته باشید.

قبل از شروع این دیدار، رضا محمدزاده، مدیر مؤسسه، ضمن عرض خیرمقدم، به ارائه گزارشی از فعالیت های مؤسسه پرداخته و پیشنهادی مبنی بر برگزاری جلسات اخلاق تشکیلاتی بصورت ماهانه و هر ماه به میزبانی یکی از مجموعه های خودجوش و مردمی در سطح شهر ارائه دادند که مورد موافقت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز ارومیه قرار گرفت.



  • روابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی