مؤسسـه امیـدواران منتظَـر عج

پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امیدواران منتظَر(عج)آذربایجان غربی

مؤسسـه امیـدواران منتظَـر عج

پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امیدواران منتظَر(عج)آذربایجان غربی

مؤسسـه امیـدواران منتظَـر عج

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار والفجر1، خیابان فرهنگ، خیابان دهخدا، کوچه اول، پلاک 22
تلفکس:04433380338
شماره پیامکی مؤسسه: 30007430091013

ششمین نشست صمیمی جوانان با عنوان ضیافت همدلان

روابط عمومی | جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴ ب.ظ

ششمین نشست صمیمی جوانان با عنوان ضیافت همدلان در حسینیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) مؤسسه امیدواران منتظَر(عج) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه امیدواران منتظَر(عج) رضا محمدزاده، مدیر مؤسسه در ابتدا ضمن خیرم مقدم به حضار، اهداف بلندمدت و مهم برگزاری سلسله نشست های صمیمی جوانان با عنوان ضیافت همدلان را تبیین نموده و برگزاری آن را مقدمه ای برای ورود جوانان به تشکیلات و کار تشکیلاتی منسجم و اثرگذار دانست. 

وی با اشاره به اهمیت انجام کار تشکیلاتی در سطوح مختلف و با عنایت به منویات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص تشکیلات گفت: تشکیلات یکی از فرایض هر گروه مردمی است که یک هدفی را دنبال می‌کنند. زندگی جمعی یعنی حضور در یک تشکّل انقلابی، نه صرف حضور انفرادی در جامعه. این مهم را باید با ایثارگری ساخت.

سیدسجاد صالحی، مشاور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در امور جوانان در مراسم ششمین نشست صمیمی جوانان با عنوان ضیافت همدلان گفت: حرکت ضیافت همدلان حرکتی بسیار ارزشمند است و لازم است با توجه به شرایط جامعه و مظلوم واقع شدن نیروهای ارزشی، فعالیت های فرهنگی جوانان تقویت یابد.

وی افزود: این حرکت ارزشمندی که در مؤسسه شروع شده، باید ادامه دار و پیوسته باشد و با وجود مشکلات ریز و درشت نباید دلسرد شد.

وی با اشاره بر لزوم خارج شدن از حالت تدافعی و روی آورد به حالت تهاجمی در امور فرهنگی گفت: در مسائل فرهنگی به ویژه در خصوص مسائل مطرح شده در فضای مجازی به جای منتظر ماندن و پاسخ به شبهاتی که دشمنان ایجاد می کنند باید روحیه تهاجمی به خود گرفته و پرسشگر باشیم که لازمه این امر بصیر بودن است.

وی افزود: شیعه یعنی ولایتمدار بودن و این موضوع به عینه در این مؤسسه قابل لمس است به گونه ای که فعالیت ها در این مؤسسه به صورت جهادی انجام یافته و تقسیم وظایف عالی در این مؤسسه صورت گرفته است.

مجتبی حاجی وندایی، کارشناس مجری صداو سیما و مشاور مدیر مؤسسه در امور روابط عمومی نیز در این مراسم گفت: مشکلات موجود مربوط به این مؤسسه در سال 86 شاید گویای این بود که امکان ادامه فعالیت وجود ندارد اما بحمد الله امروز در سایه صبر و بصیرت شاهد برگزاری ششمین نشست صمیمی و تعاملی بین جوانان با عنوان ضیافت همدلان هستیم.

وی افزود: انسان هایی که افق روشن و پستی و بلندی را پیش بینی می کنند، به سمت آن حرکت کرده و به جایی می رسند که آن افق روشن طلوع کرده و خورشید تابان در نقطه ای قرار میگیرد که اطرافیان را نیز روشن می کند و امروزه ما این نقطه را در این مؤسسه شاهد هستیم چرا که مؤسسه امیدوران منتظَر(عج) در این شهر تبدیل به خورشید تابان شده و برنامه های مختلف و اثرگذار در سطح بومی و ملی برگزار می کند.

وی تأکید کرد: انسان های همدل هدف های مشترک دارند و دست در دست هم، همدلانه با وجود سنگ اندازی ها و مشکلات زیاد به سمت هدفشان حرکت می کنند؛ باید قدر صمیمت و همدلی موجود در این مؤسسه را دانست.

در این مراسم گروه همخوانی موعود مؤسسه اثری با عنوان ضامن عشق در وصف امام رضا(علیه السلام) اجرا کردند. پخش نماهنگ در خصوص جهان اسلام و اتفاقات پیرامون آن از دیگر برنامه های این مراسم بود.

سلسه نشست های صمیمی جوانان با عنوان ضیافت همدلان به صورت ماهانه و به همت معاونت عملیات مؤسسه امیدواران منتظَر(عج) برگزار می شود.


انتهای پیام/


  • روابط عمومی

نظرات  (۱)

سلام

ساغولون جوانار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی